What is PDF Guru?

Transform your PDF documents effortlessly by converting, editing, merging, and compressing them with just a few clicks.

In just seconds, you can download your finished document without any complications, as our PDF converter works swiftly to generate files.

To protect your digital information, we ensure the use of HTTPS encryption during your PDF creation process on our platform.

You have the ability to redact documents, modify text, add new components, and perform many other functions, all from one convenient location.

Our intuitive interface is crafted for easy navigation, enabling you to make the most of our PDF creator with minimal hassle.

This online PDF tool is compatible across all major operating systems, delivering seamless performance on Windows, Mac OS, Linux, iOS, and Android devices.

For added privacy, you can secure your files by locking or restricting access, which prevents unauthorized users from opening, editing, or printing them.

This all-in-one tool not only streamlines your document management but also boosts your overall productivity and efficiency.

By utilizing our platform, you can ensure that your PDF editing and handling needs are met without any unnecessary stress.

Integrations

No integrations listed.

Screenshots and Video

PDF Guru Screenshot 1

Company Facts

Company Name:
PDF Guru
Company Website:
pdfguru.com
Edit This Page

Product Details

Deployment
SaaS
Training Options
Documentation Hub
Support
Web-Based Support

Product Details

Target Company Sizes
Individual
1-10
11-50
51-200
201-500
501-1000
1001-5000
5001-10000
10001+
Target Organization Types
Mid Size Business
Small Business
Enterprise
Freelance
Nonprofit
Government
Startup
Supported Languages
English

PDF Guru Categories and Features

PDF Editors

Access Controls / Permissions
Annotations
Commenting / Notes
Compare Side-by-Side
Customizable Branding
Delete Pages
Electronic Signature
Forms Management
Full Text Search
Merge / Append
Offline Access
Optical Character Recognition (OCR)
Rearrange Pages
Rotate Pages
Watermarking

PDF Software

Annotations
Convert to PDF
Digital Signature
Encryption
Merge / Append
PDF Reader
Watermarking
  • Reviewer Name: Radoslav D.
    Position: HR
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 5,000 - 9,999
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam and fraud action force charged my card with 49.99.

    Date: Feb 16 2026
    Summary

    Please be careful! I have been charged for £49.99 for service which I don't need. Fraud action force charge your card!

    Positive

    N/a.

    Negative

    Scam domain.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Feb 17 2026
    Dear Radoslav! We are sorry to hear you think this way, but thank you for the feedback. Our sales screen contains all information about trial period terms and a list of payments. In addition, any charges can be applied only after confirmation from the customer's side. Please email us at social@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter to provide an accurate resolution. Hope to hear from you soon!
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Owner
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Money made off hidden automatic renewals

    Updated: Apr 04 2026
    Summary

    I feel I was robbed. This is just an internet scam for the unwary. Beware, and please spread the word

    Positive

    It did what other free pdf converters do. It is mediocre at best. It exists solely as a basic product to trick people into $50 per month automatic renewal charges

    Negative

    They steal by hiding a $49.99 MONTHLY automatic review for their mediocre program that you can get for free elsewhere

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Apr 06 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for taking the time to write a review. We are sorry for the inconvenience caused! Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. We take these matters seriously and would like the opportunity to review your situation and assist you further. Please contact our support team at social@pdfguru.com, and we’ll do our best to help resolve this for you.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Owner
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: Apr 18 2026
    Summary

    I needed a W-9 form. It initially stated the form was free. Then when trying to print said it was $.80. A week later they charged me $46! Luckily my bank caught it

    Positive

    Non! It's a rip off! Do not recommend at all. Don't sign up they will charged you without your knowledge

    Negative

    Charged me for a subscription when I never saw it!

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Apr 20 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback! We’re sorry to hear about your experience and understand how concerning unexpected charges can be. That is not the experience we want for our users. Please contact us at social@pdfguru.com so we can review your account, investigate the charge, and assist you further with resolving this issue.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: User
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    BUYER BEWARE

    Date: Feb 24 2026
    Summary

    TERRIBLE WORST PLACE I HAVE EVER DEALT WITH. VERY DECEPTIVE. BUYER BEWARE. YOU WILL BE OUT OF POCKET WAY MORE THAN WHAT YOU THINK

    Positive

    I purchased a one off limited 7 day access for 0.99 usd. I only required the product for the one time hence why i purchased the lowest possible. Mind you it advertised as FREE conversion but obviously that is just one of many loop holes this company has found. A week late i was charged a further 49.99 usd for nothing. The fine print is not clear. As if you look at reviews you will see many of us caught out by this deception. PDF Guru refused to refund so I have had to now escalate this with my bank in the hopes of getting my $73 aud back. They refused a refund but offered me 2 years FREE access? WTF? Do not use this company.

    Negative

    Will not refund for services that you never purchased and didn't know would happen. Make random automated payments from your account. BUYER BEWARE

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Feb 26 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for the thorough feedback. We apologize for any inconvenience this might have caused. Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. Our support team is always available to review individual cases and help resolve billing issues, including cancellations and possible refunds where applicable. If your request wasn’t resolved to your satisfaction, we genuinely encourage you to reach out again at social@pdfguru.com so it can be reviewed more closely.
  • Reviewer Name: Gabi I.
    Position: Guide
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    They rob you quietly and hide behind their ToS

    Date: Apr 29 2026
    Summary

    How the hell can you be okay with making money like some two-bit crook? Have you no shame whatsoever?

    You're gambling your entire reputation for a few lousy dollars?

    This isn't business, man — this is straight-up highway robbery. You're a con artist, plain and simple.

    Positive

    PDF Guru stole $50 from me. No warning, no refund. Pure predatory billing. Avoid at all costs.

    You're gambling your entire reputation for a few lousy dollars!

    Negative

    DO NOT subscribe to PDF Guru unless you enjoy being robbed quietly.
    They renewed my subscription for $50 without sending any prior notification - no email, no reminder, nothing. By the time I noticed the charge, it was too late to cancel. The service was not used during the entire billing period.
    When I contacted support and politely requested a refund as a goodwill gesture, they hid behind their terms of service and refused. Apparently, silently charging customers is perfectly fine in their book.
    This is not how legitimate businesses operate. This is predatory billing designed to catch you off guard. They count on you not noticing.
    I have initiated a chargeback through my payment provider. I am also reporting this practice to consumer protection authorities.
    Stay far away from PDF Guru. There are dozens of free and honest alternatives that don't need to trick you to make money.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Apr 30 2026
    Dear Gabi! Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand how upsetting unexpected charges can be. Subscription renewals are outlined in the terms at the time of purchase and are linked to the account used during sign-up. However, we understand your concern about notification and how this situation feels from your perspective. We do not want any user to feel misled, and we take billing concerns seriously. Since you mentioned a charge and a previous support interaction, this issue should be reviewed properly at the account level. Please contact social@pdfguru.com with your account or transaction details so our team can investigate what happened and assist you further. We appreciate you taking the time to share your feedback.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Senior Role
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Avoid

    Updated: Feb 03 2026
    Summary

    Avoid at all costs.

    Positive

    Nothing.

    Negative

    I spent 0.99 as a one off payment for a PDF to word document which wasn’t useable. A week later they ‘stole’ £49.99 from my account and have refused to return it to me. I now have the unfortunate task of looking at taking legal action. Please don’t use this company.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Feb 04 2026
    Dear Valued Customer! We’re very sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation must have been. Please know that our intention is never to charge users without consent. Subscription terms are presented before purchase, and refunds are handled according to our policies. If you believe an error has occurred, we encourage you to contact our support team directly at social@pdfguru.com so that your case can be reviewed and resolved. We take all feedback seriously and are constantly working to improve transparency and customer support.
  • Reviewer Name: Carlos N.
    Position: Owner
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Be careful scam

    Date: Jan 09 2026
    Summary

    Terrible thieves.

    Positive

    Nothing.

    Negative

    Any company who enrolls you into a subscription without your consent is a scam specially if you are paying for the services …just because I go to a restaurant once this restaurant doesn’t enroll me into their minimum charge every month

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jan 10 2026
    Dear Carlos! Thanks for letting us know about your experience. We are sorry if there was any confusion, but our subscription details were provided upfront and transparently for the full monthly price. We aim to be as clear as possible, and we appreciate your understanding of our pricing structure. If you’re willing, we’d appreciate the opportunity to look into the situation and make things right — please feel free to reach out to us at social@pdfguru.com.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Owner
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    A cunning deceptive scam

    Date: Jan 14 2026
    Summary

    Beware of this deceitful, cunning scam, trickery at its finest, get a once off file converted for $1.99, months later you find out the crooks have been stealing money from you bank account monthly $50USD for absolutely nothing in return, then they have the hide to tell you you missed the fine print, and that you actually signed up for a monthly subscription to be stolen from your bank account at their will, and to top it of PayPal says it's fine, you're on your own buddy, nothing to see here, absolute brazen theft by these slimey crooks and PayPal to boot.

    Positive

    Nothing to like about this thievery. They've developed a cunning plan to extract a lot of money from trial users without their knowledge. It's criminal.

    Negative

    Their deception in order to steal money from unaware victims.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jan 17 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for leaving us a review. We understand this is an inconvenience and apologize for this matter. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. We want to clarify that we do not intend to mislead users or charge anyone without consent. Each case is reviewed individually by our support team, and we encourage you to reach out directly to social@pdfguru.com so we can properly review your account, billing history, and any possible resolution options available to you
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Student
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: May 01 2026
    Summary

    Hate it, They trick you into getting subscription when you think that you are buying one time purchase. Customer support are just bots

    Positive

    Nothing good, it is horrible, absolutely useless, customer support is non - existent, only bots, service is disgusting

    Negative

    They trick you into getting subscription when you think that you are buying one time purchase. Customer support are just bots

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 03 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding subscription clarity and customer support. This is not the experience we aim to provide, and we take concerns like this seriously. We would like the opportunity to review your case and help resolve any issues you’ve faced. Please contact our support team at social@pdfguru.com so we can assist you further.
  • Reviewer Name: Karen Sharmaine M.
    Position: Accountant
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scammers

    Date: May 01 2026
    Summary

    I am compelled to speak out about this matter regarding this company’s billing practices. There have been multiple reports, including discussions on Reddit, from individuals who claim they were charged unexpectedly without prior notification.

    In my case, funds were deducted from my account without any warning. However, when requesting a refund, the company quickly referred to its policies. This raises a critical concern: why are these policies not applied when it comes to notifying customers before deductions are made?

    Transparency and proper consent should be standard in any business transaction. Deducting funds without clear communication undermines trust and exposes customers to unnecessary financial risk.

    I strongly urge individuals and business owners to exercise caution when sharing their card details. If you have already provided your banking information, it is advisable to monitor your account closely and take the necessary steps to protect yourself.

    Positive

    Nothing good, they are a scammers, just make sure you block you bank card after dealing with them..

    Negative

    They take advantage of people's card details, be careful...

    Read More...
  • Reviewer Name: G K.
    Position: Manager
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam

    Date: Apr 18 2026
    Summary

    Scam, avoid, Be careful.

    Positive

    Removed password from one pdf file. This is it, didn't want anything else. Be careful, it has secretly added subscription service

    Negative

    Secretly charged £49.99 on top of official £2 foe the service.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Apr 20 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback! We’re sorry to hear about your experience and understand your concern regarding unexpected subscription charges. That is not the experience we want for our users. Please contact us at social@pdfguru.com so we can review your account, check the transaction details, and assist you further with resolving this issue as quickly as possible.
  • Reviewer Name: Satish P.
    Position: Analyst
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 500 - 999
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Fraudster company

    Date: Feb 05 2026
    Summary

    In my personal experience, the app was useless for my needs, and the billing practices left me feeling deceived. I recommend staying well away from this company and its app.

    Positive

    There is nothing to report positive about such a fraudsters. The pros is they are good at many people fool.

    Negative

    I had an extremely negative experience with this company and strongly advise others to avoid them. I signed up for a service and paid a small initial fee, but the service did not deliver what was promised or what I reasonably expected.

    On top of that, I was charged €49.99 for an annual subscription that I never knowingly agreed to. This charge came as a complete surprise and felt deeply misleading and unfair.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Feb 07 2026
    Dear Satish! Thank you for your patience at this time. We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding unexpected charges. It is never our intention to mislead users, and subscription terms are presented during checkout. We encourage users to reach out to our support team at social@pdfguru.com if there is any confusion or if a charge appears to be incorrect, so each case can be carefully reviewed and resolved. We take feedback like yours seriously, as it helps us improve transparency, communication, and the overall user experience.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: IT
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Complete scam, do not trust them

    Date: Jan 25 2026
    Summary

    Complete scam. You sign up for a trial and then they scam you and keep charging you. Do not trust or use.

    Positive

    Nothing – they charge you for things that you didn't agree to, and obfuscate that they are doing this and try to hide behind this. No answers to repeated emails. Scammers.

    Negative

    They initiate recurring payment which you do not agree to.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jan 26 2026
    Dear Valued Customer! Thank you so much for letting us know. We are sorry to hear that you didn't have the best experience. We want to emphasize that charges can only be incurred upon your agreement to the subscription conditions and subsequent confirmation. Rest assured, our support team will handle your request as quickly as possible. If you require further help or have more questions, don't hesitate to update your email or reach out to us again at social@pdfguru.com.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Retired
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    PDF Guru is a scam!

    Date: Apr 23 2026
    Summary

    Horrible. Spent a whole day trying to get my money back and to unsubscribe. Scam !

    Positive

    Nothing. Scam.

    Negative

    They sign you up for a lifetime subscription and take the first month fee without your knowledge.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Apr 25 2026
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your experience. We understand your concern regarding unexpected subscription charges and difficulty managing cancellation. This is not the experience we aim to provide, and we take feedback about billing transparency very seriously. In many cases, subscriptions are created through a trial or checkout flow that includes recurring billing details, but we understand this can sometimes be overlooked or unclear, and we are actively working to improve clarity in these steps. If you haven’t already had your case resolved, please contact us at social@pdfguru.com with your account details so we can review what happened and assist you further.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Academic
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Monthly
    Org Size (# of Employees): 500 - 999
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam subscription

    Date: Mar 22 2026
    Summary

    Poor on all the fronts. Nothing good to say. Polite customer service that reiterates the fraudulent practice.

    Positive

    Scam tactics to get subscriptions, which it then won't refund. It is not enough that it charged for the pdf it made, it automatically subscribed me.

    Negative

    Refusal to refund. Fraudulent practices. Seems legitimate but ultimately a way of scamming people through prescription.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Mar 23 2026
    Dear Valued Customer! We are sorry to hear you think this way, but thank you for the feedback. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. We also understand your disappointment regarding the refund request. Refunds are handled in accordance with our policy, but we always aim to review each case carefully and fairly. If you believe your situation was not properly addressed, we encourage you to contact our support team at social@pdfguru.com so we can take another look.
  • Reviewer Name: Boris S.
    Position: CEO
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Charged for no reason

    Date: Apr 02 2025
    Summary

    THEY ARE A SCAM!

    Positive

    N/A.

    Negative

    DO NOT USE THEM.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 09 2025
    Dear Boris! Thank you for leaving us a review. We understand this is an inconvenience and apologize for this matter. However, we'd like to learn more about your situation and what exactly happened. We want to make things right. So, please email us at support@pdfguru.com and we will get back to you promptly. We are standing by and hope to help you soon!
  • Reviewer Name: Michael Y.
    Position: IT Director
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    AVOID THEM - It's a BIG SCAM - they are out to get your money.

    Date: Mar 21 2025
    Summary

    AVODI THEM!!!! It is a BIG SCAM

    Positive

    N/A.

    Negative

    Tried it out for a $.99 "one-time" use which resulted in enrolling me into a monthly subscription for $49.99. I realized this two months later and wrote to them asking for refund which they refused.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 10 2025
    Dear Michael! Thank you for bringing the issue to our attention. We apologize for the inconvenience, and we will investigate the case right away. Kindly note that we are unable to act on your behalf or facilitate your subscription sign-in. Subscriptions and associated charges can only be accepted and agreed upon by customers directly. Our team would like to investigate this further. Would you mind reaching out to us at support@pdfguru.com? It has been a pleasure assisting you, and we wish you only the best.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Director
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Total rip off

    Date: Feb 22 2025
    Summary

    Total rip off. Avoid at all costs. I have reviewed them on Trustpilot and other review sites so that no-one makes the same mistake I did. BEWARE!!

    Positive

    There is nothing good to say about this scam business. They take your money and rip you off. They are Cyprus-based fraud co.

    Negative

    NEVER EVER USE THIS COMPANY
    Rip-off pricing. 0.99 becomes 49.99 automatic monthly subscription!
    Product does not work: the file I tried to edit was not in fact edited.
    Smarmy customer 'service' that pretends they are a legitimate helpful business but then takes the money anyway.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 10 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for giving us the feedback. We regret to hear of these incidents and the reported poor level of support you received. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. We kindly ask that you email support@pdfguru.com. We hope you choose to reach out to us so that we can investigate this issue and hopefully provide a means to take care of you for the inconvenience.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Director
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam Hidden terms and conditions

    Date: May 27 2025
    Summary

    Run like the wind, they will debit your account without empathy or care, it’s a scam, pure and simple.

    Positive

    It works but you will pay, and dearly! Smokes and mirrors people and horrendous customer service. Gfy 🖕

    Negative

    It isn’t purchasing a one time purchase ($1.99) like it seems, it’s a subscription and after the first week you are charged $50 usd, this company is the worst, hidden terms and conditions and they are proud of that fact, pathetic

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 28 2025
    Dear Valued Customer! We are sorry to hear you think this way, but thank you for the feedback. Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. Please, email us at support@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter to provide an accurate resolution. Hope to hear from you soon!
  • Reviewer Name: Luke W.
    Position: User
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    scam stay away

    Date: Jul 28 2025
    Summary

    The purchasing process has been designed to extort money from inattentive customers. This should be prohibited.

    Positive

    I needed 1 conversion, I paid 3.99 for the service. Two months later, it turned out that when I bought a one-time service, I activated a subscription for PLN 214 per month.

    Negative

    none

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jul 31 2025
    Dear Luke! Thank you for sharing your experience, and we truly appreciate your honest feedback. We sincerely apologize for the confusion and frustration caused. Please know that it’s never our intention to mislead — the subscription terms are presented during the checkout process. If you haven’t done so already, please contact us at social@pdfguru.com so our team can review your case and work towards a fair resolution. We're committed to supporting our users and improving wherever possible.
  • Previous
  • You're on page 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Next