What is PDF Guru?

Transform your PDF documents effortlessly by converting, editing, merging, and compressing them with just a few clicks.

In just seconds, you can download your finished document without any complications, as our PDF converter works swiftly to generate files.

To protect your digital information, we ensure the use of HTTPS encryption during your PDF creation process on our platform.

You have the ability to redact documents, modify text, add new components, and perform many other functions, all from one convenient location.

Our intuitive interface is crafted for easy navigation, enabling you to make the most of our PDF creator with minimal hassle.

This online PDF tool is compatible across all major operating systems, delivering seamless performance on Windows, Mac OS, Linux, iOS, and Android devices.

For added privacy, you can secure your files by locking or restricting access, which prevents unauthorized users from opening, editing, or printing them.

This all-in-one tool not only streamlines your document management but also boosts your overall productivity and efficiency.

By utilizing our platform, you can ensure that your PDF editing and handling needs are met without any unnecessary stress.

Integrations

No integrations listed.

Screenshots and Video

PDF Guru Screenshot 1

Company Facts

Company Name:
PDF Guru
Company Website:
pdfguru.com
Edit This Page

Product Details

Deployment
SaaS
Training Options
Documentation Hub
Support
Web-Based Support

Product Details

Target Company Sizes
Individual
1-10
11-50
51-200
201-500
501-1000
1001-5000
5001-10000
10001+
Target Organization Types
Mid Size Business
Small Business
Enterprise
Freelance
Nonprofit
Government
Startup
Supported Languages
English

PDF Guru Categories and Features

PDF Editors

Access Controls / Permissions
Annotations
Commenting / Notes
Compare Side-by-Side
Customizable Branding
Delete Pages
Electronic Signature
Forms Management
Full Text Search
Merge / Append
Offline Access
Optical Character Recognition (OCR)
Rearrange Pages
Rotate Pages
Watermarking

PDF Software

Annotations
Convert to PDF
Digital Signature
Encryption
Merge / Append
PDF Reader
Watermarking
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: User
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Total scam

    Date: Dec 05 2025
    Summary

    Be cautious with this service — I made a one-time payment of €0.99 for a single document conversion, and a week later they charged me €49 for a subscription I never agreed to. When I contacted their automated customer support, I was told they do not issue refunds. This is completely unacceptable and feels like a total scam.

    Positive

    N/A

    Negative

    An absolute scam.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Dec 06 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for bringing the issue to our attention. We regret to hear of these incidents and the reported poor level of support you received. Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. Please email us at social@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter to provide an accurate resolution. Hope to hear from you soon!
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Teacher
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scam company

    Date: Jan 17 2025
    Summary

    If I have anywhere to report this scam company I would, I was not the only one scammed by this company.

    Positive

    Couldn’t save the file after spending 2 hours editing the PDF. Wasted money and time, nothing good at all!

    Negative

    Paid for the trial and they automatically subscribe their monthly membership which was $49 per month without notification, all you get was a junk email saying that they will start taking your money after the trial period. They refused to give refund as their website has all the policy to back them up. They meant to scam your money that way, if you don’t check carefully you end up paying $49 per month for this crap service.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 13 2025
    Dear Valued Customer! Thanks for letting us know about this issue. We regret to hear of these incidents and the reported poor level of support you received. Our platform aims to be transparent about all charges and subscriptions. The subscription terms and conditions, including the details of any charges, are visibly displayed on the sales screen before the purchase is finalized. We also ensure that explicit consent is obtained before any charges are applied. We kindly ask that you email support@pdfguru.com. We hope you choose to reach out to us so that we can investigate this issue and hopefully provide a means to take care of you for the inconvenience.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Teacher
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Monthly
    Org Size (# of Employees): 26 - 99
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Misleading “free access” offer – double charged and no support

    Date: May 22 2025
    Summary

    Awful experience. I was promised 2 years of free access, still got charged, and their support is unreachable. Email bounced back. Filed a formal complaint to the EU Consumer Centre. Avoid.

    Positive

    Absolutely nothing worth recommending. The only “free” part was their excuse. Misleading promises, no accountability, and a support mailbox that’s full. A great example of what not to trust online.

    Negative

    I’m an EU-based customer and I was promised 2 years of full access free of charge by PDF Guru, confirmed in writing by their customer support team. Despite this, my account was charged again on May 20, 2025 — with no authorization or explanation.

    When I tried to contact them via email, their support inbox was full and bounced my message back. That’s not just unprofessional — it’s unacceptable.

    This is a serious breach of consumer trust and EU withdrawal rights. I’ve already filed a formal complaint to the European Consumer Centre.

    Be cautious if you plan to use this platform. Their practices are misleading and their support is nonexistent.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 23 2025
    Dear Valued Customer, thank you for giving us your feedback. We are sorry to hear that you are unsatisfied with the product. To clarify, the PDF converter is free to use, but downloading the files requires a subscription. We offer various trial options so you can explore all the features before deciding. Rest assured, you can manage or cancel your subscription anytime directly from your account—completely hassle-free! Additionally, we are dedicated to providing high-quality support and regret that we didn’t meet our usual standards this time. Please know that our team is focused on resolving the matter to your satisfaction. Please, email us at support@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter with the purpose of providing an accurate resolution. We hope to hear from you soon!
  • Reviewer Name: Anthony F.
    Position: Developer
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 5,000 - 9,999
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    It's a scam - they are out to get your money. Beware

    Date: Mar 20 2025
    Summary

    Absolute scam and cheats - that's what they are. Save your money!
    Not worth the services they charge. You are better off buying adobe. At least they are clear about their pricing

    Positive

    Nothing. This is a scam - they are out to get your money. Not worth the services they charge. You are better off buying adobe. At least they are clear about their pricing

    Negative

    They never prompted that I would be charged $49.99 for a year. Stay away people. This is a scam

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 10 2025
    Dear Anthony! Thank you for your review, we are sorry for the inconvenience caused! Our platform aims to be transparent about all charges and subscriptions. The subscription terms and conditions, including the details of any charges, are visibly displayed on the sales screen before the purchase is finalized. We also ensure that explicit consent is obtained before any charges are applied. We kindly ask that you email support@pdfguru.com. We hope you choose to reach out to us so that we can investigate this issue and hopefully provide a means to take care of you for the inconvenience.
  • Reviewer Name: Josh G.
    Position: Real Estate Broker
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Title: Beware – Misleading 99¢ Subscription Offer Turned Into $49.99/Month Scam

    Date: Aug 09 2025
    Summary

    1 star ⭐️ is too much being cannot give zero stars as they deserved

    Positive

    NONE.
    There is no Pros only scamming peoples starting from 99 cents turn into $49.99/month.

    Negative

    I signed up for what I thought was a 99¢ subscription and never even used the product. Without my knowledge, I was being charged $49.99 per month for 18 months.

    When I finally noticed and called to cancel, they immediately offered me a 6-month refund—which tells me they know exactly what they’re doing. Even more insulting, during that same call they offered me a 2-year subscription for just 99¢ (smile), showing the whole “premium” price is a complete gimmick.

    To make matters worse, I discovered that the same exact product—with the same features—is available from another company for $49.99 per year, not per month.

    This company’s business model feels deceptive and predatory. Please be aware and check your statements carefully.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Aug 12 2025
    Dear Josh! We are sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these concerns to our attention. Please know that our subscription pricing and terms are clearly displayed before any payment is processed, and we never intend to mislead our customers. We understand your frustration and are glad our team was able to provide a refund. We’ll continue working to make our subscription process as clear and transparent as possible, so situations like this can be avoided in the future. If you have any further questions or would like us to review your case in more detail, please reach out to our support team at social@pdfguru.com.
  • Reviewer Name: NEIVALDO F.
    Position: HR
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 20,000 or More
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    PDF GURU FRAUD - STEALING MONEY

    Date: Jun 08 2025
    Summary

    They operate hiding information about the fact we will be charged. Also impossible to find the option to cancel your subscription on the website.

    FRAUD

    Positive

    Nothing. They hide critical information to steal money. There was no disclaimer about how much I would pay or if I would pay anything

    Negative

    Don’t use it. It’s a fraudulent website.
    Not good tool and very focused on stealing money

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jun 09 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry to hear about your experience. We take claims like this seriously, and we never intend to mislead or hide information from our users. All pricing and subscription details are clearly stated during the checkout process. We also assure you that customers can cancel their subscriptions at any time using the option provided on the account management page. If you had trouble locating the cancellation option or understanding the charges, please reach out to our support team at support@pdfguru.com — we’ll be happy to review your case and assist you directly.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Mechanic
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Unauthorized transaction

    Date: Oct 03 2025
    Summary

    Never recommend.

    Positive

    N/A.

    Negative

    I have cancelled my subscription with them already but didn’t understand why they have charged me $75. Moreover these guys don’t reply to the emails as well.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Updated: Oct 06 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for bringing the issue to our attention. We sincerely apologize that your experience did not meet expectations. At PDFGuru, our goal is to deliver reliable service and responsive support at all times, and we regret that this was not reflected in your case. Please know that we only process charges for active subscriptions, and we’re truly sorry for any confusion or frustration this situation may have caused. Rest assured, our support team will handle your request as quickly as possible. If you require further help or have more questions, don't hesitate to update your email or reach out to us again at social@pdfguru.com.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: User
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Scammers and thieves.

    Date: Jan 12 2025
    Summary

    Do not trust.

    Positive

    Absolutely do not trust them. They refuse to refund me after I only purchased the $0.99 option. They trick you into charging you $49.99 and say you should read the fine print. I hate scammers. I would like my refund!!!

    Negative

    Nothing, nothing.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 13 2025
    Dear Valued Customer! Thanks for your input. We regret to hear of these incidents and the reported poor level of support you received. First and foremost, we want to emphasize that we do not have access to your personal or billing information. Therefore, we cannot take any actions on your behalf. Only customers can provide their information, initiate trials or subscriptions, and confirm payments.  Please report this matter via email support@pdfguru.com, and we will do our best to fix it. Until then, we apologize for the inconvenience.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: System Admin
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Do Not use PDF Guru

    Date: Jan 23 2025
    Summary

    I was only editing a PDF file, but they sold me a monthly subscription of US $45.99 without my authorization or consent, and charged me the first month's fee through PayPal, though I paid for editing the PDF US $0.99 as well. I am very disappointed, and I am still fighting for a refund.
    There are flaws in the process. They pretend that it is free of charge to create or edit PDF files, but they charge, and their charges are in US dollars. This means you get another surprise when you are charged.

    Positive

    There are no pros. I found it difficult to use. This is a Bad Product. This is not user-friendly. This is a bad product.

    Negative

    PDF Guru overcharged me without my knowledge. There are no pros. I found it difficult to use. This is a Bad Product. This is not user-friendly. This is a bad product.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 13 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for reaching out and apologies for the inconvenience. Please be kindly informed that the charges are applied with the user's consent, and the terms of the subscription are displayed on the sales screen before the purchase is finalized. This is to ensure transparency and inform our users about the subscription details before they commit to it. We also strive to provide a transparent and user-friendly experience, and we apologize if our trial process fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we'll use it to improve our services. Please reach out at support@pdfguru.com with your thoughts on how we can make the service more appealing to you.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Teacher
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Sheeting, A fraud

    Date: Aug 26 2025
    Summary

    It is sheeting an a fraud avoid using it.

    Positive

    It does the job, but sheeting.

    Negative

    It asks you to pay money for every action. Then after a week they withdraw non-refundable 45 USD without prior notice. There is a little note about that you hardly see. After paying the 45 USD, if you decide to use the application, it asks you again to pay for every action. It is a fraud 100% avoid using it.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Aug 27 2025
    Dear Valued Customer! Thanks for letting us know about this issue. We are glad that the service worked for you. We want to clarify that charges are applied only with the customer's consent. When you subscribe to our premium services, the cost is clearly outlined before you complete the transaction. Additionally, our Terms and Conditions, including subscription details, are prominently displayed on the sales screen to ensure transparency. We are also sorry to hear that you had an unpleasant experience with our Support Team. Please give us one more chance. Email us at social@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter with the purpose of providing an accurate resolution.
  • Reviewer Name: Jason K.
    Position: Director
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 100 - 499
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Awful Customer Support - Never Acknowledged Subscription Cancellation Emails

    Updated: Sep 02 2025
    Summary

    Now I found that they charged my bank account, $49.99. Until now, they have never acknowledged my email. I sent it to :support@pdfguru.com ; info@pdfguru.com; help@pdfguru.com; and social@pdfguru.com but none of these ever replied. I don't think any of these emails are working. I will give them 24 hours to reply to me otherwise, I will report PDF Guru to INTERPOL's Cybercrime Unit since this is a crossborder scam / fraud operation and to Cyprus Police's Office for Combating Cybercrime (OCC) since they are registered in Cyprus.

    Positive

    N/A.

    Negative

    I am upset that I got charge $49.99 for a monthly fee. I tried it out for a $.99 "one-time" use and immediately cancelled via email, within 48 hours....no acknowledgement. I sent another follow up email after another 2 days....still no acknowledgement.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Sep 03 2025
    Dear Jason! Thank you for bringing the issue to our attention. Please allow us to clarify that if a subscription is successfully canceled, it cannot be renewed, and no additional charges should occur. The issue might be related to the fact that the subscription wasn’t canceled. Regarding the payment process, we want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. We also apologize for any inconvenience you faced while trying to contact our Support team. We want you to give us one more chance. Please email us at social@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter with the purpose of providing an accurate resolution. You can be sure that we will handle your case as a first priority.
  • Reviewer Name: Keith H.
    Position: Owner
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    PDF Guru is a con

    Date: Jun 12 2025
    Summary

    Do not use them it doesn't even work!! This company is just a scam to get money out of you

    Positive

    N/A.

    Negative

    They say free but then con you out of 50€ with some very small print at the bottom of the page, no refund!!!

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Jun 16 2025
    Dear Keith! We’re sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations. We regret to hear of these incidents and the reported poor level of support you received. We want to assure you that all charges are made with the user's consent during the subscription process. We aim to be transparent about our pricing, and the Terms and Conditions are accessible before making any purchases. However, we'd like to learn more about your situation and what exactly happened. We want to make things right. So, please email us at support@pdfguru.com and we will get back to you promptly. We are standing by and hope to help you soon!
  • Reviewer Name: Roberto M.
    Position: User
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Monthly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Ok so far

    Date: May 20 2025
    Summary

    I give it solid 5 stars. I wish the service will be free but I understand why it costs money. Nothing is free in this world.

    Positive

    It really helps with pdf files. Fast, not really difficult, converts good. The website isn't glitchy, loading smoothly.

    Negative

    No cons have been found actually, I'd really happy if the service would be free, LOL.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 21 2025
    Dear Roberto, Thanks for your support! We place great importance on your feedback. While maintaining high standards comes at a cost, we are committed to delivering a top-tier experience that makes it a worthy investment. Nevertheless, we are pleased to learn that our product has met with your approval. Your satisfaction remains our highest priority, and we are glad to have succeeded in fulfilling it. If you have more to say, you can reach us anytime at support@pdfguru.com. Take care!
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Business owner
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Worst Platform - watch for sneaky monthly subscription

    Date: Feb 25 2025
    Summary

    I would not recommend this platform or organisation to anyone. The platform is not very user friendly and there are sneaky charges that create monthly subscription

    Positive

    Nothing- the platform was not user friendly. I don’t have anything good to say about this product as I would not recommend it.
    They are very good at taking your money

    Negative

    Hard to use and also added you sneakily to an automatic monthly membership despite only what a single use. No information in sign up email but down the bottom of a receipt.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 10 2025
    Dear Valued Customer! Thanks for letting us know about this issue. We are sorry for the inconvenience caused! Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. Our team would like to investigate this further. Would you mind reaching out to us at support@pdfguru.com? It has been a pleasure assisting you, and we wish you only the best.
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Engineer
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Daily
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    SCAMMERS

    Date: Feb 19 2025
    Summary

    Stay away from these scammers!!!
    If I could give them zero, I would give them zero!!
    Good people, stay away from them.

    Positive

    Nothing, absolutely nothing. This is a total scam. If you used their service once (I had to edit a single PDF for 1€), they will charge you 50€ monthly using your PayPal or your credit card details, as if you were "subscribed", which I was not.

    Negative

    SCAM!! SCAMMERS!! THIEVES!! Guys, be careful.
    AVOID THESE SCAMMERS

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: May 10 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for sharing your feedback. We understand the concern over this. We want to extend our sincerest apologies concerning all the issues that you have faced. Kindly note that we are unable to act on your behalf or facilitate your subscription sign-in. Subscriptions and associated charges can only be accepted and agreed upon by customers directly. Please, email us at support@pdfguru.com. Once received, we will diligently look into this matter to provide an accurate resolution. Hope to hear from you soon!
  • Reviewer Name: Lorenzo J.
    Position: Accountant & Cashier
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 26 - 99
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Really not bad.

    Date: Sep 30 2025
    Summary

    The service isn’t perfect but it worked smoothly and did exactly what I needed. Overall, I’m pretty satisfied with it

    Positive

    I like they do it quickly, with no hidden manipulations or additional charges. seems legit, cause my bank doesn't allow some shaky services to charge me.

    Negative

    it should be smoother in usage. shouldn't cost that much.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Oct 01 2025
    Dear Lorenzo! Thank you for sharing your experience! We’re glad to hear the service worked smoothly for you and that you felt confident using it. We also recognize your concerns about the pricing of our subscription and want to assure you that it reflects the quality and breadth of the service we offer. At the same time, we are always working to ensure our users find great value in what we provide, and your feedback is very helpful in that process. We appreciate your input and look forward to serving you again in the future.
  • Reviewer Name: R H.
    Position: User
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    7 DAY TRIAL SCAM

    Date: Dec 10 2025
    Summary

    I cancelled on the app the repeat payment but did not know that unless i physically go into paypal it won't be accepted, so they took 49.99 GBP from me and refused to refund. I hope they won't con others into these stupid scams

    Positive

    Nothing.

    Negative

    PDF Guru offered a 7 day trial which i took with the caveat that i would cancel if I would not use it any more. WITHOUT any notice they just rolled me into a year sub and took money through paypal without any notification.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Dec 11 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for leaving us a review. We understand this is an inconvenience and apologize for this matter. Regarding the subscription charges, we want to clarify that our intention is never to deceive or mislead our users. The subscription fee is presented before the purchase is confirmed. Our Terms and Conditions, including the details of the subscription and refund policies, are explicitly depicted on the sales screen for users to review before finalizing any payment. Also, upon purchasing the Trial Period, we sent a billing notification detailing upcoming charges. If you haven’t seen it, please check your Spam folder and mark our email as "Not Spam" to ensure you receive future communications from us. If you’d like, please reach out to our support team at social@pdfguru.com with your account details, and we’ll review your situation to see if there’s any way we can assist further.
  • Reviewer Name: Jim K.
    Position: Billing team lead
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 100 - 499
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Awesome service

    Date: Oct 12 2025
    Summary

    Awesome! I need to scan docs all the time for work and our company got this for the team. Does what we need, no issues so far

    Positive

    I like how it looks & works. easy, contains all the features I need, also good plan if you buy it for the whole team.

    Negative

    sometimes experienced connection issues, but idk whether it was on their or my end.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Oct 13 2025
    Dear Jim! Thanks a lot for your awesome feedback! We’re really glad to hear that the product fits your workflow and helps your team manage documents efficiently. Our goal is to make the entire process as smooth and reliable as possible, and we’re constantly working on optimizing performance and server stability to ensure that experience. Feedback like yours truly helps us move in the right direction and keep improving. Thanks again for sharing your experience and for being part of our community!
  • Reviewer Name: Paola E.
    Position: Freelancer & Copywriter
    Has used product for: Less than 6 months
    Uses the product: Weekly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    Subscription is not the cheapest

    Date: Oct 14 2025
    Summary

    Subscription is not the cheapest, but at least I don’t feel tricked. Everything I tried worked without hidden paywalls

    Positive

    easy to use, even a kid can use it lol. the tools they provide, like pdf editor & signer are also good, I use em the most.

    Negative

    of course the price. I'm a new to freelance and don't really have big budgets.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Oct 15 2025
    Dear Paola! Thank you so much for sharing your honest feedback! We’re really glad to hear that you found our tools easy to use and helpful in your freelance work — that means a lot to us. We understand that pricing can be a challenge, especially when you’re just getting started, and we’ll definitely keep your feedback in mind as we continue improving our plans. Wishing you all the best in your freelance journey, and thanks again for choosing PDFGuru!
  • Reviewer Name: A Verified Reviewer
    Position: Business Management
    Has used product for: Free Trial
    Uses the product: Yearly
    Org Size (# of Employees): 1 - 25
    Feature Set
    Layout
    Ease Of Use
    Cost
    Customer Service
    Would you Recommend to Others?
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

    SCAM

    Date: Dec 05 2025
    Summary

    They stole over 250 US from my account by signing me up to a subscription I never agreed to, even though I used PayPal they refused to refund.

    Positive

    Nothing about this service and company is positive. They are a SCAM company hiding behind their DF conversion service.

    Negative

    PDF Guru are Guru’s of taking monthly subscriptions from your account when you make a one off purchase. They are an unscrupulous company. There are many other services. DON’T USE this one.

    Read More...
    Official PDF Guru Response
    Date: Dec 08 2025
    Dear Valued Customer! Thank you for sharing your feedback. We sincerely regret any confusion regarding your subscription. Our platform aims to be transparent about all charges and subscriptions. The subscription terms and conditions, including the details of any charges, are visibly displayed on the sales screen before the purchase is finalized. We also ensure that explicit consent is obtained before any charges are applied. We understand unexpected charges can be frustrating, and we encourage you to reach out to our support team at social@pdfguru.com with your account and transaction details. Our team will review your case carefully and do its best to assist you. We appreciate your feedback and the opportunity to improve our service.